27 aug. 2007

#2 + mii de critici

pai da subiectu cam spune totu :p.... WOW desi nu au trecut nici macar 12 ore am deja 4 comentarii ;))
Hai sa incep "articolul" acesta raspunzand la intrebarile si comentariile din Comments...
-Poza aia e facuta in Meteora cand am fost in excursie cu scoala.
-O lume mai buna... ooo hooo cat mai e de muncit si vroiam chiar sa scriu un articol legat de acest "subiect.
-Stiu ca e madness ca... NA lumea scrie ce crede si simte si nu e cenzurat de nimeni. (si nu ma refer la injuraturi sau alte chestii) Pori sa iti versi creierul pe aici si tot ce ai in el. Si te descarci. imi place sa cred ca Lumea este prietenul meu... (desi acest gand m-a costat mult pana acum)

Continuand.... E ora 1:32 dimineata. ziua de 27 August... 3 zile pana la majoratu meu... : nu pot sa zic ca sunt foarte fericit ca serbez faptu ca sunt cu un pas mai aproape de moarte... dar cum spune si Robbie Williams... "I Don't wanna die, but i ain't keen on livin' either"... nu sunt mare fan RW dar sunt unele chestii kre dupa ce le aud o singura data... ma... ma.... ma marcheaza pe viata un exemplu e chiar versul acela dat 2-3 randuri mai sus... (Apropo pentru cei care nu stiu si suunt interesati... Melodia se numeste FEEL) ma rog mai am multe chestii. Una din preferatele mele este un film pe care il am vazut acum 3-4 Ani pe Antena1, si ma rog nu am vazut tot filmu ci am prins asa doar ultimele 15 minute dar ce am prins din film e ca era despre un om care avea cancer sau nu stiu ce boala si care a murit cam tanar... cam atat stiu si nici pana azi nu am aflat cum se numeste filmu' dar stiu ca la sfarsit il a aratat pe omu ala pe patu din spital, pe moarte, si se aude vocea lui ca incepe sa vorbeasca si la un moment dat el spune urmatoarea replica.. care este FOARTE adevarata: "From the minute we're born, we're dying" si chiar m-a marcat acea replica si de atunci traiesc intr-un fel sau altu cu acest gand ... ca BAI in orice moment poate sa ma loveasca o masina sau sa fac infarct k il am vazut pe eminem la mine la usa cu uun sac de bani si 10 invitatii la cel mai tare concert al lui... sau orice altceva. asa ca daca imi zice acum cineva suie-te pe cladirea aia fac tot posibilu sa o fac pentru ca imi plac provocarile si nu imi place sa stau in locu meu cat timp bate ceasul (si ala cronologic si aia a vietii) de asta am incercat aproape de toate in viata asta cand am avut ocazia: Am invatat sa cant la chitara si la pian... si asa am ajuns sa cant alaturi de o trupa a unor prieteni de ai mei cateva concerte, am facut Rock-Climbing, am facut dirt-bike riding am facut dansuri etc etc etc...si uite asa am ajuns si eu sa stiu kte putin din fiekre domeniu :p acum poate ca multi o sa considere ca ma umflu in pene... Domne daca ai cu ce... nu e nimica dar dupa aia daca te provoaca cineva si nu stii atunci stii ca in momentu ala e GATA. A venit timpu sa Sezi la locul tau si sa taci... =)) ok eu zic asta dar nici eu nu o respect ca eu sunt mai gelos de felul meu...si sincer chestia asta e buun dupa parerea mea... daca vad ca cineva e mai bun ca mine intr-un anumit domeniu atunci stiu ca trebuie sa il fac la chestia respectiva asa ca merg mai fac niste teme mai invat chestii noi mai repet mai exersez pana avansez si uite asa ajung mai departe... Am avut un prieten careia i-am intrebat... Ce e ? nu ai vrea sa ai si tu MULT cand o sa fii mare si o sa ai viata ta?... si mi-a raspuns in felu urmator: "Fratele meu eu nu vreau sa am mult eu vreau sa am CEL MAI MULT"... si are dreptate ca orice ai face nu o sa ai niciodata cel mai mult caci inca mai exista ceva care sa ai... si asta te MOTIVEAZA sa dai mai mult de la tine ca sa obtii acel MAI MULT... si tot asa... si eu zic ca omu are dreptate si daca o tine asa o sa ajunga undeva departe... si uite asa am adaptat si eu mentalitatea asta. Merg si tot merg si tot merg la un moment dat o sa dau de esec (ca oricum nimeni nu e perfect) dar dupa aia ma ridic si incerc iar si iar si iar pana reusesc... una din chestiile care ma macina pe mine sunt stirile care le vad la TV :-< cred ca in ultimele 2 luni maxim am vazut doar 3 cazuri de abuzare a cailor din tara... stiti voi alea care muncesc fara oprire si saracii niciodata nu sunt hraniti sau ingrijiti cum trebuie... IMI FIERBE SANGELE cand vad inregistrari cum omu ia lopata si ii da una in capu' calului de park ar fi un stalp sau i-a dat cu biciul de i-a dat sangele si ce pot sa zic doar astea ajung la tv nici nu vreau sa ma gandesc cate nu ajung sa fie la stiri. Si dupa aia il vad pe BOUL de politist cum sta in fata camerelor si spune: "mmmm Da acest animal a fost brutalizat insa stapanul nu poate fi sanctionat penal caci nu exista legi in Romania pentru abuzul animalelor, Dansu va fi amendat iar la urmatoarea abatere animalul ii va fi confiscat" :O PAI CUM PM!!!!! asta mai kinuie saracu animal dupa aia se ia animalu intr-un loc si mai mizerabil care nu are pic de buget sa hraneasca si/sau sa-i ofere conditiile necesare... si sa nu mai zic ca vine alt handicapat si il ia acasa si il vandalizeaza in acelasi mod... Pai dracu sa va ia ati intrat in U.E. ce sa va zic ati intrat si repede ati putut sa cresteti preturile si astea dar legile si alea nu pot fi modificate la fel de usor ca preturi nu-i asa? sau cel putin decat alea care va intereseaza pe voi!!!!! iertati limbaju dar deja nu mai pot sa ma abtin F***-VA IN GAT!!!!! DE JEGOSI CU U.E-ul vostru ati primit o gramada de bani si ati transformat un capital european intr-un santier african.... ok mai bine o sa fie dar macar sa fie mai bine din toate punctele de vedere, nu? nu sa cresteti voi preturile ca dupa aia taxele si tva-u sa fie mai mari k valoare iar dupa aia sa va jucati cu valuta si sa nenorociti o gramada de persoane care primesc salarii in EURO sau DOLARI si sa mai trebuiasca sa traiasca si cu scumpirile astea de zi cu zi... de voi ce sa mai zicem domnilor ca va duceeti in franta k v-ati taiat cu cutitul... doamne... deja nu mai pot... eee asta e... Dupa cum ammai spus... traim in secolul 21 si nu avem ce face, sunt multi care vor binele lumii dar sunt mai putini care fac ceva eu unu stiu ca vreau sa ma bag in politica desi o urasc doar pentru a putea face uunele chestii care nun ma privesc NUMAI pe mine ci si o tara intreaga... care m-a ales sa le fac o viata mai buna... dar oricum asta va fi peste cel putin 15 ani sa termin si eu liceul facultatea samd sa ma bag in politica sa ajung cunoscut si dupa aia sa obtin voturi... si de voturi :)) care numai in portie de 40% din populatia Romaniei voteaza si presupun ca asta din cauza ca sunt in trecere prin fata sectiei de votare si au kteva minuntue libere sa mazgaleasca o foaie... si daca nu vin, ce zic domnii nostri parlamentari? SUNTETI PENIBILI.... defapt nu domnilor ati gresit ... VOI sunteti penibili ca nu ufaceti nimik... sa taca din gura ca sunteti la putere? pe dracu... si ce faceti voi cei care sunteti la putere? va numarati ouale.... hai ca mi-a ajusn pentru acum... e ora 2:14 si vreau sa inchei si eu sa dorm ... maine o sa mai scriu si o sa incerc sa las criticile deoparte... desi o sa fie cam greu ca acum am vorbit putin despre Romania... mai am multe despre tara mea natala... Iran doamne nici nu stiu cum o sa scriu despre aia... Va urez o noapte / zi buna ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

.... fain.. suntem aceiasi zodie .. si ne despart cred k vreo 4 zile si 4 ani totodata! :) interesanta combinatie! :) ... Meteora.. frumos loc.... :) no comment! :)

mellycious spunea...

poi ce pot sa spun...intrarea in uniunea europeana ingrijoreaza o loome intreaga...mi se pare o prostie ca preturile cresc, iar salariile raman aceleasi...nice blog ..te pricepi sa scrii:*:*:*

Anonim spunea...

Well, esti dur, dar pe buna dreptate...
Totusi legislatia e una iar economia de piata - alta. Iti inteleg furia si imi pare rau ca nu exista solutii care sa poata fi aplicate chiar de maine. Asta au construit parintii nostri, si pentru noi va fi destul de greu sa schimbam lucrurile.
Si acum o sa spun o chestie pentru prima data sub privirile altor oameni: cand vad un animal lovit de un idiot, mi-as dori sa simta si idiotul ala toata durerea aia, chiar de 10 ori mai intensa si in fiecare zi din viata lui jalnica. Nu cred ca exista un lucru mai josnic decat sa arati ca esti puternic in fata unei creaturi ce nu se poate apara.
Stii, daca pana pe la 16-20 de ani te bucuri ca mai implinesti un an, mai tarziu, incepi sa-ti dai seama ca de fapt dupa fiecare party de ziua ta esti mai aproape de moarte cu un an. E trist dar nu te poate face decat sa vrei sa ai aproape oameni valorosi, sa-i faci fericiti in fiecare zi si sa ai grija de sufletul tau, oferindu-i victorii, dragoste si liniste.

Anonim spunea...

viata e un lung sir de provocari. totul consta in capacitatea nostra de a le depasi si a atinge stelele