18 oct. 2007

raspunsuri

Raspunsul meu la cateva dintre comment-uri:
pt Teo. Nu mai pot sa schimb pentru ca atuunci cand am intrat la liceu ma gandeam sa ma fac informatician sau tehnician de calculatoare samd. dar pe parcurs s-au intamplat niste chestii care m-au indrumat spre alte "domenii" ca sa zic asa. Si totusi intr-a 11-a sa schimbi profilu e o nebunie. se schimba multe chestii. ;) Si eu ma gandeam sa dau la FSPUB.

Pentru tiberiu. am scris inca o data ca nu sunt tocmai roman si sa mi se scuze greselile gramaticale. Si totusi nu vad relevanta intre a invata sa scrii si toate dezlegarile alea kre le faci la romana. cu Tema poeziei, cu semnificatia Titlului. daca ai putea sa imi spui care e legatura intre ele... atunci jos palaria. ;) mersi mult pt comment :D

3 comentarii:

Anonim spunea...

Un om capabil sa intelega o literatura valoroasa precum literatura romana este clar un om care este in stare sa conduca o tara. SI toate aceste "Dezlegari" nu fac nimic altceva decat sa te faca sa gandesti. Primul comment serios a lui Andrei asta face cam 1-0 pt nea Tiberiu. Dar totusi nu e FOARTE GREU sa inveti romana cu putin efort poti. Trust the force

Anonim spunea...

Armin nu te lasa influentat de critici! Sa stii ca ma ai de partea ta 100%. Si poate mai mult de atat. :X

Persanu' spunea...

TOUCHE. bine no comment. m-ati facut. si singurul lucru la care te contrazic este urmatorul: nu am nevoie de dezlegarile astea ca sa gandesc sunt atat de multe carti scrise de filozofi mari ;) pot sa gandesc si cu alea si macar alea au un sens. si iti fac placere. nu sa citesc versurile lui Bacovia care sunt PLINE de chestii gen afara sunt morti iubito sau cum Curg zilele spre cimitir, Etc.