24 sept. 2007

Ultimu an de liceu :(

Sa incep cu scuze ca nu am mai dat nici un semn pe blog de 2 saptamani si ceeva dar ultima saptamana de vacanta am fost plecat, si cand m-am intors nu am avut net ca ori aveam probleme cu placa de retea ba cu, calculatoru sau altele.
Deci a inceput si eu sunt a 12-a. OFFFF ma doare capu numai cand ma gandesc k in mai putin de 9 luni dau BAC... ce o mai fi si aia nu stiu, si cine o fi inventat-o ( ma rog astea au fost retorice, a NU fi bagate in seama). Dar exista si o parte buna la toate astea, Revederea cu prieteni, colegi, profi, etc. Si cel mai frumos lucru cand incecpe un nou an scolar, BOBOCII :D fara suparare dragii mei dar trebuie sa scriu si eu ce parere am. Ma rog, in primele cateva zile dupa ora 12:30 eu incepeam sa rad in fiecare pauza sau cel putin aveam un zambet pana la ureche. Asta pentru ca la ora aia de obicei intra bobocii ;)) si ce pot sa zic Avim di toati :D :)))) de la Emo la Hippy, Bunatati extreme pana la definitia hidoseniei. (bine stiu ca a fost dur dar hei. e o tara libera. You can either love it or hate it. Sa vedeti ca la anu voi o sa va bateti joc de generatia urmatoare. It is the innevitable "food-chain" :D ) dar oricum sunt si ei oameni si totusi sunt de treaba. cel putin asa am vazut eu. sa vedem daca se va schimba ceva pe parcurs.
Profi... pai nush ce sa zic aici decat ca anumiti profi au ramas aceiasi. fiind mai mult sau mai putin de treaba, am observat ca unii sunt mai apropiati de noi si fac mai multe glume. ;)) nu stiu, o fi faptu ca suntem seniori sau fac asa ca sa nu plecam de aici cu amintiri rele. Dar oricum the year is young si mai avem mult pana la sfarsit. Eu unu sper sa dureze cat mai mult nu ca mi-ar fi frica de bac dar stiti cum se spune: Anii de liceu sunt cei mai frumosi ani din viata omului si pentru mine personal chiar asa a fost. Aveam de gand sa ma las repetent in clasele a 10-a si a 11-a doar ca sa mai am inca 2 ani in liceu. Dar din pacate daca faceam asa ma omorau ai mei va dati seama. Dar asta e omul tre sa se multumeasca cu ce are.
De colegi.................................. hmmmm.................. pot doar sa zic 3 cuvinte: Au ramas Aceiasi, BA NU am uitat s-a transferat unu din colegii mei la alta clasa. si cam atat in rest toti sunt aceleasi persoane. Unii mai dragi si deschisi altii mai retrasi si inchisi in ei. Si cativa cititori ai acestui blog (se stiu ei cine si ii pup (partea feminina) ) In rest ce pot sa zic... as putea sa inchei articolul asta si sa trec la unu nou de exemplu ala care o sa contina visele mele. da, chiar asta o sa fac.
Thanks for reading. :*

Niciun comentariu: