4 sept. 2007

raluceluuuu

Raluca..... pai ce sa spun... eu o stiam pe samy care invata la mine in liceu, in momentele acelea eram intr-o perioada grea in relatia cu ilinca si ma rog ajunsesera povestile noastre si la ea si intr-o zi eu vorbeam cu samy si era si raluca cu ea, care la un moment dat ii ia mobilul de langa ureche si imi spune mie:"Armin buna eu sunt raluca sa stii ca am auzit si eu povestea voastra si astea si vreau sa stii ca eu te sustin."... Eu, ce era sa zic eram cam surprins ;)) am multumit-o si am reluat convorbirea cu samy... ma rog a ramas k a doua zi sa ne intalnim la liceu, unde a venit si raluca atunci a fost prima oara knd ne am intalnit Face-To-Face. Am stat am vorbit si am spart gasca. Eu eram cu bicicleta si le am condus pana la parcu kisseleff si acolo ne am despartit fiecare a luat-o in alta parte. A doua zi eu eram la magazin la munca cand dintr-o data ma suna samy. Ba vezi ca raluca are probleme ieri cand ne am despartit nush ce s-a intamplat dar a avut niste probleme cu niste tipi, eu sunt plecata din buc si nu pot sa fac nimic te rog eu ai grija de ea. Eu am sunat-o pe raluca si am intrebat-o ce se intamplasera, desigur ca nu vroia sa imi spuna ce s-a intampalt asa ca am intrebat-o unde sta si m-am dus la ea. Cand am intrat la ea in camera am vazut k erau o gramada de servetele pe jos perdelele trase si ea statea in pat. Pana la urma mi-a zis ce se intamplasera si eu ce sa fac am deshis perdelele ca sa intre putina lumina si am inceput sa cotrobai prin lucrurile ei in cautarea unui cd. si va un cd RELAX, ma uit la ea fata tu esti nebuna te inchizi in camera asta in intuneric si plangi in loc sa pui muzica sa iti ungi sufletu si sa uiti? ma rog o cunosteam doar o zi si eram la ea in camera (SA nu va ganditi la prostii va rog) ;;) in ziua aia am reusit sa o fac sa zambeasca si minune e faptu ca am scos-o din casa i-am zis hai treci si fa un dus si eu te astept aici. ea frumos s-a spalat s-a imbracat si am iesit in parc frumos. M-am simtit extraordinar de mandru reusiseram sa scot pe cineva din cel mai intunecat moment din viata ei, si de acolo ne am apropiat enorm ne-am imprietenit si acum suntem ca frate-sora. Raluca este o persoana pentru care as face orice. Am avut noi momentele noastre proaste din cauza anumitor lucruri si persoane dar incet incet revenim si noi la normal....
Va urma....
Episodu urmator: Ada

Niciun comentariu: