1 sept. 2007

Articol cu intarziere

Stiu ca am zis ca pe data de doua o sa scriu alt articol dar am avut probleme cu netu... As dori sa incep articolu asta raspunzand la una din comentariile pe care le am primit... apropo ca traim in secolul 21. :
Anonim spunea...
armin...suferi atat si nimeni nu are rabdare sa citeasca ceva scris incalcit si cu multe greseli. rewind...cauta altcva cu care sa'ti ocupi timpu'. prin blog tu ai inteles jurnal pentru toata lumea...ei bine, daca tii la ce povestesti tu pe blog, tine pt tine, nu lasa pe toata lumea sa citeasca. altfel, nu'mi inspiri decat faptul ca ti'e jena cu tine si cu ceea ce ti se intampla. what a pitty...

Domnule... in primul si in primul rand sa stii ca nu te a obligat absolut nimeni sa imi citesti mie blogu... si eu nu am INTELES jurnal pentru toata lumea... ia mai uite te odata... am zis k mie imi place sa o consider uun jurnal in kre ma descarc si cei doritori sunt cei care ma asculta. Faptu ca am greseli, Scuza-ma ca nu m-am nascut roman. Daca te irita asa de mult acest lucru invata ma tu romaneasca buna. :)). si nu in ultimul rand. pentru mine comentariul tau nu inseamna ABSOLUT NIMIC stii dece? pt k spre deosebire de mine cand tu vrei sa critici pe cineva te caci pe tine de frica si te ascunzi dupa numele ANONIM!... daca erai om adevarat cel putin puneai tu numele tau... sunt oameni ca mine kre stau in lumina reflectoarelor sub privirile a miilor de oameni kre spun totu pe nume. si sunt fricosi k tine kre stau (in cel mai bun caz) in spatele unui microfon si vorbesc non-stop si nimeni din cei kre il/o aud nu stiu cine este cel kre vorbeste...

Asa sa trec acum la subiectu principal... vroiam sa va scriu despre Ada,Raluca,Cristina. acum o sa scriu despre Cristina... Pai pe ea am cunoscut-o la concursul de street-dance intre licee. a fost acolo pentru ca una din fetele din trupa de dans din caragiale era prietena ei. ma rog dupa ce am castigat cupa ne-am hotarat sa mergem sa sarbatorim. Si eram o gasca MARE ne am dus in parc ne am asezat frumos ne am luat suc bere popcorn chips etc... si am stat acolo pana pe la 11 12 noaptea :p si a venit si ea ... ma rog in ziua aia nici nu am vb mult. Ea a vrut sa plece mai dvrm... fratimiu s-a dus la ea si i-a cerut id-u inainte sa plece... eu am luat id-u ei de la fratimiu.. si am inceput sa vb si sa ne cunoastem intr-o zi a zis k vrea sa-i cant la chitara si astea asa k am iesit cu ea in parc si am cantat si chestii... si ne am apropiat destul de mult. Uite de ex ea mi-a organizat o petrecere surpriza cu alti prieteni de ai mei in corin de majoratu meu. ;;) si o multumesc din tot suflet pentru asta. desi ii spusesem sa nu faca asa ceva... hai ca eu tre sa alerg... am putina treaba diseara o sa scriu despre raluca... si maine despre Ada.. ada o sa aibe o rubrica km lunga ca eu cu ea am trecut prin niste chestii... : ma rog. hai k am plekt... v-am tzucat :* :p

9 comentarii:

Anonim spunea...

cam penala chestia cu "in lumina reflectoarelor"

Persanu' spunea...

din pacate pentru tine si fericire pentru mine penal esti tu domnule. inca nu vrei sa spui cine esti? :p

Anonim spunea...

Armin, n-o lua asa in tragic. Eu cred ca anonimul de serviciu (apropo, sa nu-ti declini identitatea este in primul rand o dovada de proaste maniere) nu se referea la cat de bine stapanesti tu limba romana, ci la stilul de scris. Intr-adevar, e deranjant sa citesti un blog scris in stil "IRC", cu k, tz, sg, puncte-puncte in exces si asa mai departe. Ar fi mult mai lizibil daca ai scrie normal, cu un singur punct la final de propozitie si cu majuscule la inceput :)

But, either way, it *IS* your blog after all.

Anonim spunea...

sunt eu marius...eu sunt "anonim-ul" si nu mi-e frica sa o spun...eu o iubesc pe ilinca in continuare!

Anonim spunea...

si daca sunt mai multi anonimi? :)) atunci ce te faci? vezi...pana la urma tot inseamna ceva pentru tine ce scriu anonimii astia, duca'sa'r undeva..., pentru ca ii bagi in seama, le raspunzi, te ataci.
si eu ma semnez tot cu anonim, si nu pentru ca nu as avea maniere sau as fi las, ci doar pentru ca probabil ai ramane surprins sa stii cine sunt anonimii care iti tot scriu...
bafta, man!

Sorana Danescu spunea...

Saaaaa mooooooori, tuuuuuuu, esti in trupa cu Seby :)

Sorana Danescu spunea...

Si cu alta culoare a textului, nu vad nimic.

Persanu' spunea...

nu m-am atacat. stai linistit sau cum spunea un amic de al meu... nu te agita termic ;) si nu toti anonimii ma intereseaza ca mai multi dintre ei ii cunosc... chiar daca ei zic unele lucruri pe blog sub numele de "anonim" mie imi spun k vezi ba eu am postat... si spre deosebire de altii... pe ei nu-i irita ce si cum scriu eu ;)... bafta.man!

Anonim spunea...

In primu si in primu rand vreau sa-l felicit pe armin pt blog. tine-o tot asa

am auzit prima data de la armin dupa de la ilink ceva de genu serios chiar nu esti tu

nu, nu sunt eu acela eu sunt asta adik eu

intelegi?

o poveste de dragoste + multe multe amintiri frumoase rupte de cel mai bun prieten si totusi o fraza grea intrerupe gandurile "nu marius te-a tradat, ci eu"

personal, citind inca odata dupa 2 ani, pot spune ca sunt rece, insa sentimentul de vina nu a disp. ma bucur caci, totusi, povestea merge mai departe.succes

vrea sa inchei precizand ca: regret ce am facut si nu o mai iubesc pe ilink.

marius