1 sept. 2007

un moment de.... NEinspiratie

Hello again.... hmmm n-am mai dat de blog 2 zile :"> pai ce pot sa spun imi cer scuze daca am dezamagit pe cineva insa nu prea am mai avut inspiratie sa scriu... Am multe despre care vreau sa scriu insa niciodata nun stiu cec sa scriu ... if you get what i mean ;))...hai sa termin povestea aia pentru cei care sunt curiosi... A trecut faza cu maiksa ceva timp ea a avut probleme cu ai ei si ma rog pana la urma le-a zis k nu mai suntem impreuna desi eram... a fost o relatie cu peripetii... la un moment eram cuplul liceului.. hmm nu pot sa zic k ma mandream cu statutul acela... dar ce sa faci asta e ... Ma rog sa revin la seara aceea in kre am vb cu ea dupa ce ma evitase o zi intreaga... Am tras-o de limba si mi-a zis k vrea sa ne despartim : eu nu puteam sa zic nimik m-am simtit amenintat din prima noapte in kre ea l-a cunoscut pe ala pe conferinta... si uite ca am avut dreptate... eu ii vedeam la liceu cum se distreaza cum se iau la bataie cum se tin in brate si ori de kte ori ii spuneam Ei ceva se supara si ne certam... pana ce intr-o buna zi knd era la mine vine la mine si imi spune k marius m-a sarutat... si nu mi-am dat seama ce si cum doar k m-am trezit sarutandu ma cu el... eu m-am infuriat! cum putea sa imi faca asa ceva... dar imi spune ilinca sa o las balta (am zis sa nu mai bag I. k deja 90% din persoanele kre citesc acest blog o stiu) si sa nu ma iau de Marius... ceva ce desigur mi s-a parut suspect... noaptea aia ma iau de el desigur... ceel mai bun prieten al meu imi fura mie iubita! ce inseamna asta mai ales dupa tot ce facuseram pentru el. si ma rog el da mai departe lu ilink kre incepe sa vb cu mine si se supara pe mine k dc m-am luat de el... si ma certam cu ea si tot asa pana ce la un moment dat vad acolo :"Armin, nu Marius te a tradat! CI EU!"
Am simtit cum s-a prabusit totu in juru meu si timpu s-a oprit..... in seara aia ne am certat si dupa cateva zile eu am iertat-o si am rugat-o sa incheie oricee legatura cu marius sau sa mearga cu el si sa ma lase pe mine in pace. tin minte k ii bagam exact replica asta: "Prefer sa va vad pe voi doi fericiti decat sa stau mereu cu frica k o sa ma inseli iar cu el" si ea imi spunea mereu k nu o sa se intample iar k nush ce... dar ghici ce... s-a intamplat si a doua oara. : am iertat-o si de data asta normal k eram prea indragostit... si uite asa a trecut timpu la un moment dat chiar am vazut k nun mai are legatura cu el... chiar il facea un nesimtit jegos k nu ii vine sa creada k m-a inselat cu EL k nunsh ce... si ce sa fac eu ... I FELL FOR IT... intr-o zi vb si a scapat si ea ;)) k ink mai vb cu el pe mess... am trecut cu vederea si peste asta insa eram prea ranit.. am inceput sa ma indepartez de ea... pana la urma am reusit... acum am ramas prieteni... mai mult sau mai putin apropiati... km atat o sa scriu despre asta... acum ma apuc sa scriu un articol despre cele 2 ingerashe care au aparut in viata mea pardon cred ca acum sunt 3... ;;) nu ma astept la reactii buunen la acest articol k oricum era doar asa k sa fi terminat si eu povestea doar k il am povestit de atatea ori inkt... :-&

Niciun comentariu: