10 nov. 2007

Salsa

Da mi-a dat si mimi inca un subiect: Salsa ( BTW mimi e partenera mea de dans )
In clasa a 7-a a inceput totul. Nu doar dansurile ci si viata mea pentru ca inainte de aia eu eram in scoala iraniana care ma rog nu e nimic interesant de povestit. Dirigul meu Daniel Tatole a fost dansator de salsa si chestii (inca mai e). Intr-o zi la una din orele noastre de sport eram la sala de sport si a inceput sa ne aseze in linii si sa ne arate pasii. Eu am prins repede toti pasii care ni le arata. Si asa a inceput "Cariera" mea de dansator salsa. Mi-am gasit si o partenera de dans atunci (Vicky) iar primul nostru spectacol SPECTACOL a fost prin clasa a 8-a in club salsa ( cel care era in spatele hotel bucuresti si acum e inchis ) prin vremurile alea aveam o intreaga trupa in care pe langa mimi (care pe atunci nu era inca partenera mea) au fost inca o gramada de persoane. dupa aia am terminat si eu a 8-a am intrat la liceu si chestii si nu prea am avut parte de multe ore de dans, decat 2-3 spectacole fie la TV fie la deschiderea unui restaurant cubanez (Tot cu vicky dansam atunci) pana in clasa a 10-a si MIMI a intrat la mine la liceu si uite asa ne-am gandit sa continuam cursurile si asa am devenit parteneri de dans. Pana acum timp in care ea face cursuri la Wilmark iar eu nu prea fac pentru ca nu am timp. Dar ne am gandit sa ne deschidem propria scoala de dans :D. ar fi misto.

Niciun comentariu: