31 ian. 2008

Dragoste Adevarata

Stiu ca a trecut mult timp de cand n-am mai scris nimica dar nu prea am avut timp... ma rog. sa trec direct la subiect.
Tocmai ma uitam la OPRAH, pe Euforia TV, si vorbea despre Dragoste si relatiile de lunga durata. Am auzit si am vazut o poveste de dragoste mai mult sau mai putin MIRACULOASA!
Era un baiat de vrreo 10-15 ani (evreu) care era intr-un lagar, intr-o zi cand statea langa garda cu sarma ghimpata el vede o fata care trecea pe partea aialalta. Fata vine la el si incep sa vorbeasca, Ea il intreaba cec face acolo, el ii raspunde ca este prizonier, si ca ii este foame. Fata, care provine dintr-o familie evreiesc cu acte false si care se dau drept crestini pentru a putea fi "liberi", scoate un mar din geaca si ii da baiatului. A doua zi ea vine si ii mai aduce un mar si o bucata de paine. Aceasta poveste continua timp de 7 luni, pana cand intr-o zi baiatu ii spune fetei sa nu mai vina ca o sa fie mutat in alt lagar ( unde era programat sa fie incinerat ). Doua ore inainte ca acesta sa fie incinerat se intampla sa fie eliberati toti. El se muta in America in new york. Trec 15 ani, intr-o zi unu din prietenii baiatului ii aranjeaza o intalnire cu o fata, el merge, iese cu ea si in masina incep sa vorbeasca. Fata, sau mai bine spus Femeia il intreaba ce facea el in timpul razboiului, si i-a zis ca a fost in lagar samd, iar fata ii zice ca tine minte ca era un baiat careia ii dadea cate un mar in fiecare zi. Barbatu o intreaba, era inalt? - DA. -Ti-a spus intr-o zi sa nu mai vii pentru ca va fi mutat? - DA. - Eu sunt acel baiat.
Ei sunt casatoriti acum de vreo 50 ani. si traiesc foarte fericiti. Copii nu stiu daca au, dar oricum pentru mine este cea mai frumoasa poveste de dragoste pe care am auzit-0 in viata mea.
Astept comentarii.

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu cred ca ar trebui sa te mire prea mult povestea asta din moment ce si tu ai cunoscut dragostea adevarata si inca o traiesti...luv u :*