15 oct. 2010

valoarea timpului

Am vazut odata o poezioara care mi-a placut enorm de mult. Cert e ca atunci nu am inteles, pe deplin, semnificatia dar acum situatia sta altfel. Pot sa spun ca mi-a tras viata o palma din aia de "Trezeste-te ba". Faza este ca am lenevit. Am calcat pe ureche iar pana la urma am ajuns in situatia proasta in care ma aflu acum... presupun ca pot fi intrebat si eu valoarea timpului deoarece ma regasesc in prima parte a poeziei. Iata poezioara:

Dacă vrei să vezi cât valorează un an, întreabă un student care a repetat un an de studiu.
Dacă vrei să vezi cât valorează o lună, întreabă o mamă care a născut cu o lună înainte de termen.
Dacă vrei să vezi cât valorează o săptămână, întreabă un editor al unui ziar săptămânal.

Dacă vrei să vezi cât valorează o oră, întreabă doi îndrăgostiţi care aşteaptă să se vadă.
Dacă vrei să vezi cât valorează un minut, întreabă o persoană care tocmai a pierdut trenul.
Dacă vrei să vezi cât valorează o secundă, întreabă un şofer care tocmai a evitat un accident.
Dacă vrei să vezi cât valorează o sutime, întreabă un atlet care a câştigat medalia de argint.
Timpul tău cât valorează?

Niciun comentariu: