13 oct. 2010

Comeback

Nu am mai scris de mai mult de un an...
O sa incep cu buna / Salut / Noroc celui care inca citeste sau mai bine zis se deranjeaza sa intre pe site-u asta si sa caute sa citeasca articole noi. Chiar nu stiu cu ce sa incep.
Mi-am dat seama ca de cand am intrat la facultate nu mai sunt acelasi om. M-am schimbat, si nu vorbesc despre o schimbare buna ci una rea, intr-un om mai lenes, mai sictirit de viatza... mai mi-se-rupist. Au fost mai multe lucruri care au influentat acest lucru dar important este ca nu imi place asa cum sunt acum si m-am hotarat sa ma schimb. Una din schimbari consta in faptul ca o sa scriu pe blog, IAR. Si de data asta nu o sa ma las... Am sa schimb putin si tema Blogului nu o sa mai fie doar jurnalul meu personal ca o sa incep sa vorbesc despre mai multe teme. o sa incerc sa postez si site-uri care mi-au placut. Sa vorbesc despre filme si silmuletze care le am vazut si dupa caz cu linkuri catre respectivele filmulete.
Pentru moment las lucrurile asa cum sunt (Punct si de la capat)

Time for a change...

Niciun comentariu: