16 iul. 2009

ROADBLOCK

Ce faci atunci cand nu ai scapare? ma refer la momentele alea in care, daca nu iti deschizi gura sa iti spui nemultumirile, suferi pentru ca te macina pe dinauntru, iar daca iti deschizi gura cineva se simte ofensat sau atacat dupa care izbucneste o cearta si ajungi iar sa suferi pentru ca ti se reproseaza ca nu intelegi nimic si ca nu iti pasa rezultand iar la nervi si stres in exces... cam in situatia asta ma aflu acum si eu... cum pot sa ii spui cuiva ca ti-e dor de ea iar desi ea spune la fel nu prea o arata sau nu o arata bine... pentru ca tu nu simti chestia asta.... pentru ca atunci cand ti-o spune o spune de parca ar fi doar de dragul de a o spune... sau cel putin asta e impresia care ti-o lasa... ce faci cand persoana iubita este aceea desi cred ca iti dai seama ca despre ea e vorba... ce faci atunci cand situatia apare cand persoana respectiva e la peste 2000 km distanta de tine iar nu poti sa stai prea mult la telefon deoarece costa sau sa pleci acolo macar pentru o seara sa o vezi o ora pentru ca nu ai bani nici macar de transport... si un sandvis pe zi ca sa nu mori... ce faci in momentele astea? ce faci ca persoana respectiva sa isi dea seama ce si cum te simti fara sa se supere? A plecat la practica in corfu. e plecata de o luna aproape (pe 22 se face o luna) si mai sta inca 2 (23 septembrie) si pana acum am plans de doua ori cand voorbeam cu ea la telefon... si singuru lucru care a putut sa spuna ea e ca o sa treaca si ca o sa fie bine... cand vine sa vorbesc cu ea... este mai mult despre problemele pe care le are acolo si foarte rar mai vb si despre ce am eu aici pe creier... dar ma rog pentru ea sunt foarte importante problemele care le are acolo... in alte cuvinte nu ai probleme mai importante ca mine sau ale tale nu sunt destul de importante incat sa incerc sa iti fac sa iti mai treaca... nu stiu... presupun ca trebuie sa fiu ala care lasa de la el... stau si las problemele sa ma manance pe dinauntru pana vine ea de acolo... poate atunci daca ma vede si ma vede in starea in care sunt poate doar POATE isi da si ea seama... iti spun tie chestia asta pentru ca esti anonim/a nu te oblig sa citesti asta dar cand eu nu am cu cine sa vorbesc blogul meu este cel mai bun refugiu al meu... si stiu ca macar aici ma descarc.Stiu sunt unii care ma contrazic dar totodata sunt oameni care au fost in situatia in care ma aflu si ma inteleg dar asta e, asa e lumea. nu suntem la fel... cu totii avem opiniile noastre. iar asta e parerea mea... daca ti-e dor de cineva trebuie sa il/o faci sa simta chestia asta si nu doar ca ii spui chestia asta dar chiar o arati prin orice metoda posibila si stiuta de tine ca persoana care duce dorul. eu stiu ca am facut tot ce am putut... plansu la telefon, riscand niste certuri din cauza facturii care va veni in curand, nopti nedormite si mesele sarite peste... mesaje din senin cu te iubesc si mi-e dor de tine... pana si la TE URASC PENTRU CA AI PLECAT... da asa i-am zis... pentru ca asa e... pentru ca nu mai pot de faptul ca dorm singur noptile in care apuc sa dorm.... pentru ca nu mai suport sa nu am cu cine sa vorbesc cand am o problema. pentru ca nu suport sa nu fie nimeni acolo sa ma ia in brate sa imi zica ca totu va fi bine si eu sa ma simt macar pe moment in siguranta... unii ar spune ca duc ltp. poate chiar asa e si o duc dar nu e numai asta... duc si LTD cu majuscule!!! pentru ca eu personal asa ma simt... asta simt... pentru ca asta si vad... rar primesc un mesaj dragut... dar ma rog... ce pot sa spun?
Ma rog la ce sa te astepti de la o persoana a carei "muze" e in vacanta? o vacanta care pare a fi una permanenta... si cine stie poate in curand chiar asa va fi...

iti urez multa sanatate, bucurie si fericire... dar nu si dragoste ca atunci se vor bate cap in cap cu bucuria si fericirea...

3 comentarii:

suflet de copil spunea...

ma..ar trebuii sa te gandesti si la ea..poate nici ei nu ii e bine acolo..si poate nu ti.o spune de teama sa nu te incurce cu pb ei..ar trebui sa te gandesti k tu aici esti inconjurat de familie si de cei dragi pe cand ea..are putine persoane pe care sa se bazeze..si de aceea cand vorbiti se descarca... crezi ca dak nu tinea la tine iti mai povestea..toate trec si timpul le rezolva pe toate...imi place ce ai scris ai si tu dreptate dar pune.te si in locul ei...

amenhotep spunea...

Salut,
Am nimerit intamplator pe blogul tau si am citit pe nerasuflate 'ROADBLOCK'. Ma aflu in 'locul' de care zici in momentul acesta. Prietena mea e la 2.500 de km departare....si nu raspunde la telefon. Si e si Valentine's day...:)..cred ca sunt cel mai mare fraier din lumea toata. Ma simt ca un copil care e dus cu bombonica la somn...chiar daca nu ii e somn.
In fine...nu vreau sa te incarc cu alte amanunte...ideea era: Felicitari...scrii bine.... Sfatul meu?..incearca niste nuvele...imbina utilul cu placutul.

amenhotep spunea...

Salut, am nimerit intamplator pe blogul tau si am citit Roadblock pe nerasuflate. este exact ce simt eu in momentul asta. Prietena mea e la 2.500 de km departare si nu raspunde la telefon. :) dar de fapt cred ca sunt cel mai mare prost din lume sa ma las dus asa de nas...sper sa ai mai mult noroc in dragoste decat mine. by the way...imi place cum scrii..felicitari